gomorron sweeties

heii heii

Just nu ligger jag i sängen och vaknade precis. Som ni vet så... eller vet ni det föresten? Jag har iallafall magsår, och när jag får en "attack" så brukar jag kunna lägga mig ner i sängen och ta det lugnt så kan det gå över. Igår kväll så hade jag ont, sen kom jag hem och skulle lägga mig i sängen, men det blev bara värre och värre. Så vid 5 inatt ungefär kunde jag somna, men jag vaknade massa gånger tills nu bara för jag hade så ont. Nu är det nästan helt borta men jag ska snart gå upp och ta medicin.

Bilder från igår kommer så fort som jag har hittat sladden i röran på mitt rum. men jag får väl leta.

Iallafall så om någon/några timmar så drar jag och ehmmie in till örebro. Blir väl att kolla kläder och sånt kul! Tyvärr har jag redan shoppat upp mina pengar den här månaden och det har gått en vecka. Så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. men jag kommer alltid på nått sett att skaffa pengar.


pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0