gomorron

heii heii

Igår blev det att dra till Wickan då. Det var skit kul! Vi var där vid 10 sen kom jag hem vid halv 3. Och jag kan väl säga att dansa i klackskor i 4 timmar betyder blåsor på fötterna. Så det blir inge dans för mig idag iallafall. Jag vet inte riktigt hur många som var där. Men 200 kanske? Kanske mer tillochmed, för det var 90 som hade förbeställt. Tyvärr tog jag inge bilder igår fast jag tog med mig kameran, men jag lämnade ju in väskan och jackan i garderoben och jag orkar ju inte dansa och hålla i en kamera samtidigt. Hahah

Bilder kommer senare, för dom som tog kort måste ju självklart skicka! Så kommer dom upp här senare idag.

Postat av: ehmmie

taack snuttan (a) <3

2010-04-02 @ 15:06:36
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0