party igår!

heii heii

Igår gick jag och ehmmie till stan, och där mötte vi amanda och zacka. Sen gick vi fyra och mötte Marko och Dima. Sen partajja vi lite. Bilder kommer sen.

Sen skulle vi gå hem också, så ehmmie och jag började gå vid halv 1 typ. Och nästan vid ehmmies hus ringde kristoffer mig, för jag ville inte gå ensam hem. För när man är vid ehmmie så är det några kilometer kvar hem till mig.
Jag kom hem typ vid halv 2-2 någongång. Så pratade jag med kristoffer till 3 tror jag klockan var när vi la på.

Haha, jag ramlade på vägen hem också, och fyfan vad ont i benet jag fick, men jag har inte så jätteont nu iallafall.

Senare ska jag träffa ehmmie, vet inte vad vi hittar på men något kul blir det nog.

GLAD PÅSK föresten. Ska nog fråga ehmmie om hon vill gå påskkärring med mig (a ♥

Postat av: ehmmie

du frågade aldrig om jag ville gå påskkärring med dig :( det hade jag ju velat! <3

2010-04-03 @ 18:39:26
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0