precis kommit hem

heii heii

Förut så åkte jag till ehmmie . Vi gick till nobel och kolla på när kenedi spelade fotboll. Efter det gick jag och ehmmie hem till henne och åt mat. Hon och hennes pappa åt påskmat men jag åt qournfilé och potatis och sås, mums! Sen fortsatte vi måltiden med lite godis. Vi åt vid 6 och jag är fortfarande mätt.

Iallfall efter att vi hade ätit och gjort oss i ordning lite så åkte vi hem till kenedi. Där kollade vi på eva & adam 4 födelsedagar och ett fiasko. Haha, alltid lika bra. Sen när filmen var slut så åkte vi hem typ. Sen nu gör jag ingenting och ska nog inte göra något heller. Kanske att man poppar popcorn och lägger sig och kollar lite på harry potter. Eller slår på tv;n och ser om det är nåt bra på den som omväxling.

Imorgon kommer det nog lite bilder som ehmmie och jag tog på oss förut. Haha, iallafall om nått av korten blev bra, för det vet man ju aldrig. Fast vi är ju så snygga så det är klart dom blev



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0