snart sova

heii heii

Nu ligger jag hemma i sängen och ska nog snart sätta på någon harry potter. Tror det blir 4an idag. Kanske att man tar sig lite godis, tror det ligger lite i köket...

Förut så åkte jag och ehmmie till örebro. Vi kolla kläder och så, men jag köpte ingenting. Men jag vet iallafall vad jag ska köpa. Eller nästan iallafall. Har en bild i huvvet vad jag vill ha men det gäller ju att hitta en affär som säljer det också ;)
Vi tog bussen till karlskoga kvart i sju. När vi kom hit så gick vi till stacken. När det stängde så skjussa jeimy hem mig. Ja jag vet att det är lov och jag var hemma runt halv elva, lite lamt. Men jag är så jävla trött eftersom jag knappt fick någon sömn inatt. Men det ska jag sova ikapp inatt, så blire kanske nått kul imorgon. Skulle egentligen ha färgat ehmmies hår imorgon men jag tror inte att det blir så, fast man vet ju aldrig. Hon glömde iallfall att köpa hårfärg idag fast det kanske hon gör imorgon, det får väl bli en överaskning för mig =)

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så vi hörs imorgon

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0