tivoli bilder

heii heii


nu kommer det bilder ifrån tivolit igår. Har varit där idag också men tog inga bilder idag tyvärr. menmen, några bilder blev bra igår så dom lägger jag upp =)


sandra, pernilla, jag i virvelvinden


ehmmie, pernilla, sandra i virvelvinden


jag och miss.L i batman


sen kom ehmmie och ville också vara med


ehmmie & sandra, tyvärr är dom lite bakom stolpen


sandra, pernilla och ehmmie

synd att vi inte tog några fler bilder men kanske ska dit imorgon med och då blir det fler. hihi. Kul har det varit iallafall men fyfan vad jag mår illa. Det har snurrat alldeles för mycket, menmen. jag överlever.
Nu ska jag snart sova känner jag, är jättetrött, men vi hörs imorgon

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0