ehmmie

ehmmie
du får aldrig skrämma mig så igen! när du kom där och gick mot oss, fyfan jag kände hur rädd jag blev. har nog aldrig varit så rädd förut. du får lova att inte göra om det? kommer alltid att finnas för dig och stötta dig vet du, vad som än händer så står jag vid din sida och ställer upp i alla lägen! skulle kunna ta hur mycket skit som helst för dig, du är ju helt underbar vet du? finns ingen annan som dig, skulle något ha hänt så skulle jag bara vilja lägga mig ner och dö, skulle inte kunna leva med den känslan resten av mitt liv.
ingenting får hända dig, vet inte vad jag skulle göra då.

jag finns för dig gumman, vi klarar det tillsammans
älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0