ett med ett halvt på köpet

heii sötnosar!
idag hade jag skola i 25 minuter, vilket kändes väldigt onödigt.
då drog jag och en kompis till kristinehamn och tog hål i den där flärpen i örat

Hahah, jag skulle ha i vänster och hon som skulle ta tryckte dit pistolen och tryckte av. sen säger hon "oj!" sen sa hon, det funka visst inte den är bara halvvägs igenom, så började hon rycka i den sen sa hon att jag skulle rycka, men det gjorde så ont så hon tog om hålet i andra örat

jag tog ur piercingen ur vänsterörat nu när jag kom och och fy vad det började blöda, inget kul asså! ;s

Men nu blir det fixx, och sen åka bort till kyrkan och vara där under kvällen. bilder kommer senare

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0