fiiiilm !

måste säga att efter att ha varit ifrån Miss.L ehmmie & yassie idag så känner jag mig helt död, orkar inte med någonting utan dom, fyfan vad jag hatar att vara sjuk =/ haha , men det är bara att ta otrivin så man kan andas iaf x)
föresten så är det ju sportlov nästa vecka och miss.L ska bort då. hur fan hade hon tänkt att jag skulle överleva? jag kommer ligga död i sängen hela veckan... eller nej föresten det kommer jag inte, för yassie och ehmmie är ju iallafall kvar och håller mig vid liv!

Nu ska jag iallafall slå på tv;n och kolla om det är något bra men det är det väl förmodligen inte ... någon som vet nått bra? skriv det isåfall för jag måste veta.

Men det blir nog iallafall att kolla på harrypotter och sova nu
kanske hörs senare. annars hörs vi imorgon
pusspuss


Postat av: yassie

klart du inte dör gumman!

du har ju oss ;*

vi mot världen baby!

2010-02-17 @ 20:35:32
URL: http://yyassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0