friluftsdag

heiiheiii snyggingar!

jag vaknade alldeles nyss. faktiskt är det jävligt skönt att ha sovmorgon och att man bara har en lektion idag, mellan 14-15. eller ja. man kanske inte ska kalla det lektion. vi har ju friluftsdag idag, och jag hade skrivit upp mig på massa grejer men eftersom jag är så förskyld så blir det bara att gå till bowligen, det är ju liksom inte så ansträngande.

men nu ska jag iallafall gå upp ur söngen och göra spagetti och köttbullar... inte riktiga köttbullar! jag är vegetarian, så jag gör qournbullar! jag tycker att det är så jävla fel att döda djur, vad har dom gjort er liksom ? varför ska ni döda dom för att få mat när det finns så mycket annat man kan äta?
Svara på det ni så hörs vi sen, för jag kan nästan lova att ingen har något bra svar

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0