gomorron

heiiheii
nu ligger jag här i sängen, har precis vaknat. har väääldigt ont i huvvet, så jag ska nog gå upp och ta en bakistablett xD

föresten jag blev så jävla sur igår! ni förstår
jag hade en väldigt bra vän en gång, hon hjälpte mig med allt, verkligen allt
och jag hjälpte nog henne en del med. det fanns ingenting som skulle kunna skilja oss från varandra. men det jag alltid hade vetat om henne var att hon snackar skit, hon gjorde det om alla. men jag trodde inte att dagen skulle komma då hon snacka skit om mig, men det har hon faktiskt gjort. men det var inte anledningen att vi slutade prata med varandra. en hon skyller det på MIG? läs nu så får ni se vems fel det är.
vi var i turkiet hon & jag.vi bestämde det i janurai -09 ungefär. men det 23 januari blev hon tillsammans med sin pojkvän och då var hon bara med honom hela tiden. Men jag fortsatte att vilja va med henne men hon dissa hela tiden. okej man får vara nykär och vilja va med sin pojkvän mycket i början, men hallå? det tog ett år innan hon började umgås med sina kompisar igen.
iallafall vi blev osams innan vi åkte till turkiet, alltså innan vi hade bokat resan, så jag var inte säker på att jag ville åka med henne, fast det är ju en upplevelse så vi bokade och åkte dit i juni-09. vi hade verkligen skitkul där. gjorde hur mycket saker som helst.
men.... när vi kom hem pratade hon inte mer med mig. jag var på hennes systerdotters dop en vecka efter vi kom hem. men efter det struntade hon totalt i mina sms & när jag ringde. så jag sket i henne med tillslut
när vi började skolan till hösten så pratade jag med henne första dagen och frågade om det var tvunget att vara så som det var, och det var det inte utan vi kunde prata med varann & så. och det tyckte jag kändes skönt.
Men sen kom festen hemma hos sin pojkvän. hon skrev sms till mig "varför snackar du så jävla mycket skit, jag som litade på dig" oooh, waaaow, vad har jag sagt? att hon var dryg för att hon inte svarar på mina sms.
iallafall så har vi inte pratat sen dess. men hon lägger upp så fina bilder på bdb där hon fjäskar om mig. LÄGG NER FÖRFAN JAG VILL INTE VETA AV DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0