morning

heiiheii

jag somnade typ vid ett igår. direkt när jag ta mig ner i sängen så somnade jag direkt, kände mig inte sååå trött, men det måste jag väl ha varit då.
jag saknar ehmmie! men vi ska ju träffas sen, hoppas att yassie också kunde vara med! skulle vara så kul ju. så kommer vi säkert att hitta på sjuka saker att göra som vanligt. är det slaskigt ute idag med? själv har jag inte varit uppe och kollat än, men är det det så kanske man inte kan gå ut så jättemycket för man blir ju skitblöt. och det kanske inte är så jätte mysigt , eller vad tycker ni?
men iallafall, så nu blir det frukost så skriver jag om dagen senare!

pusspuss

Postat av: ehmmie

jag saknar dig. kommer snart <3

2010-02-28 @ 17:35:44
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0