sjukare

heiiheii
efter bowlingen duschade jag och gjorde mig iordning.
sen åkte jag ner till stacken efter att jag hade fått allergi utslag av MAX mat! uuuusch, vafan har dom i sin mat som gör att jag får dä? ;O
iaf, på stacken var det musikquiz, vårat "lag" kom 2a. fan, vi skulle ju vinna som vi gjorde sist! ;P
haha, sen spelade vi chicago och sånt, jag van ju! haha, fan vad jag är bäst!
Men när jag kom hem kände jag att jag var väldigt mycket sjukare... jag vill inte vara sjuk, och imorn är det ju fredag, då ska man vara ute och festa inte ligga inne och vara sjuk + att imorn går jag i skola 08.50-16.30 och det är inte kul! fast det är sista gången =) efter lovet kommer jag att sluta 20 i 11 på fredagar vilket är super!

men vi hörs imorgon, för nu ska jag kolla harrypotter! och till er som inte vet det, så är jag kär i honom! han är ju bara föööör underbar

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0