städ dag!

heiiheii

idag har jag bara städat! rensade ut hela mitt rum & nu ska jag plocka tillbaka allting igen, kommer väl att ta sin lilla tid men det är värt det för att få det bra på rummet igen. för ni förstår.... jag använder min soffa mer som garderob än min garderob, men jag ska försöka ändra på det nu så man kan sitta i soffan igen. Så jobbigt när alla sitter i sängen, det är inte så gott. Men jag köpter ju snart överkast & sängkappa. i lila såklart! =)

föresten så har jag bokat spa nu. skulle egentligen dit nu under lovet men det var fulbokat till påsk, så nu har jag bokat till den 10:e april ! =) så då åker jag , ehmmie, yassie & Miss.L in. Om miss.L vill med förståss, hon verkar vara lite sne på mig för tillfället.

nu ska jag städa vidare så hörs vi sen
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0