sweeties

heii heii snyggingar
just nu sitter jag hemma hos min älskling! hon är helt underbar

jag kom precis ifrån stacken, väldigt dött där måste jag säga... menmen alltid kul att träffa folket som avgudar mig.
Yassie jag och ehmmie var i studion förut och spelade in två nya låtar, covers ofcourse men det är ju skitsamma. alla älskar oss iallafall. efter att vi hade spelat in låtarna så fixade vi oss lite extra och gick ner till stacken.

sen fick jag faktiskt skjuss till min älskling, är lite lat idag. fast det har jag rätt att vara idag för förut tränade jag kondition i 2 timmar och jag är jätteförskyld. så när jag vaknar här imorgon så kanske jag skiter i skolan och åker hem och lägger mig framför tv;n hela dagen. fast det beror ju såklart på hur jag mår ! =)

men vi hörs senare eller imorn,
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0