typ fest?

heiiheii

efter att jag hade vart med ehmmie & hennes pojkvän gick jag ner till sandviken på typ "fest" skulle väl vara fest men inte fan var det något röj iallafall. Jag stannade bara en timme, för det var inget kul. Så då gick jag upp till stacken och träffade yassie! haha, fyfan vad halt det är ute , speciellt med uggs man typ slår ihjäl sig, jag drog mig faktiskt förut när jag gick till sandviken ;$ hihi
nu vet jag inte vad det blir, sitter och dricker mineralvatten... MITT LIV! så jävla gott! och sen äter jag riskakor med, och det är faktiskt också jävligt gott.
Ska väl snart sova, är hur sleten som helst och man måste ställa rätt dygnet lite nu, det är ju skola på måndag igen, fyfan. jag kommer nog inte orka och är det så här halt då kommer jag nog inte ens våga gå till bussen, hah jag är ju expert på att ramla. dålig balans? JA det måste nog vara så.
hörs i morn

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0