vi finns för dig

heiiheii

nu sitter jag hemma hos en kompis i sandviken. vet inte vad vi ska göra men vi kommer ha det väldigt kul!

kom precis ifrån intensiven. har varit där med några kompisar och skulle hälsa på ehmmie, men hon hade precis fått åka hem när vi kom dit. hon är så underbar. finns ingen som henne, ingenting får hända med henne, då vet jag inte vad jag gör!
vi klarar det tillsammans gumman, vi finns vid din sida

pusspuss

Postat av: ehmmie

om jag kunde förklara hur mycket du betyder för mig så skulle jag det! ni räddade livet på mig och jag är skyldig er en ursäkt men det finns nog inget som räcker till. hoppas ni nöjer er med en stor tacksamhet från mig. jag lämnar er aldrig. jag älskar dig <3

2010-02-22 @ 17:19:46
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0