brännskadad

Var ute inatt med Ehmmie och Daniel. Vi var vid näset och badade så kom Hampus och Emil förbi en liten stund =)

Efter det gick vi till Simon, då var väl klockan runt 4 imorse och jag skulle släcka hans lampa och får en elstöt så min hud smälte, lyckat! Låter rätt konstigt men jag letade efter en av/på knapp på sladden... Så var sladden av. Ja det var ju smart. Det brann i handen på mig och det gjorde ont kan jag ju lova

Jag har alltid blivit förbannad på filmer när dom inte släpper sladden när dom får stöten, men nu förstår jag att det går inte.

Jag får tydligen inte bada på en vecka och jag åker till Grekland på tisdag, fast det skiter jag i så länge det inte gör ont, men tänk saltvattnet :O!




mysigt huh?
Ser inte så farligt ut, men det var tydligen allvarligare på insidan ;s


Box Experience


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0