hoho!

gick inte upp fören runt 4 idag, snacka om seeegt! Då gjorde jag mig iordning och packade lite sen cyklade jag och miss.L till näset. Sen stack vi och hämtade simons nycklar så åkte vi hem till honom och spelade xbox, hihi. Harry potter for life!
efter det gick jag, miss.L, ehmmie och eve ner till stranden en stund.

När jag kom hem kollade jag på det sista avsnittet av ghost whisperer. HUR FAN KÄNNS DET DÅ? Jag kommer sakna det som fan! så jävla underbart program och dom väljer att inte spela in några fler säsonger? Fyfan jävla idioter säger jag bara! Jag ska fan se till så det blir mer, för vad ska jag annars göra alla regniga dagar eller alla ensamma nätter lix?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0