dålig uppdatering

heii heii

Har varit väldigt upptagen dom senaste dagarna så har inte kunnat uppdaterat. Igår var jag på bussen på väg hem, men då träffade jag Pernilla på bussen så jag följde med henne hem. Vi var hemma hos henne till typ halv 6, då kom Miss.L och vi åkte med henne till sandviken. Så var vi i sandviken en stund sen åkte vi hem till mig en stund. Efter det så åkte vi hem till Pernilla igen. Där gjorde vi inte så mycket, sen gick vi och la oss.

Sen imorse tog jag bussen till skolan. Jag hade hål mellan 11 och halv 5, så jag Linnea och My gick till donkan och satt där till två. Sen gick jag och My på stan tills våran lektion började vid halv 5. Då gick vi dit och sen kom pappa och hämtade mig vid typ sex när jag slutade, så nu är jag i Sandviken. Träffade Ehmmie, kulkul! Har inte gjort det på jättelänge känns det som.
Sen nu vet jag inte vad det blir, men jag tror väl att jag ska vara här ett tag sen åka hem och bara sova tror jag. Är väldigt trött idag. Konstigt, för så här trött har jag inte varit på länge. Menmen , kanske gör ett inlägg senare.


pusspuss

Postat av: elin

fin blogg du har!

kommentera gärna min blogg! :D

2010-03-17 @ 21:02:53
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0