home again

heii heii

nu sitter jag hemma, har precis typ kommit hem. Förut vid typ två åkte jag in till stan och träffade Patrik lite snabbt. Sen gick jag därifrån till ehmmie. Rätt jobbigt men ändå gött att komma ut och röra lite på sig, eller var tycker ni? När jag kom hem till henne satt vi bara och pratade i några timmar. Sen gick vi ut och gick. Haha, och vi träffade på lite svanar på vägen. Haha, ehmmies skrik "aaah där kommer det ett sjöodjur!" rätt kul faktiskt. Och det var typ som den fula ankungen, fast den fula svanungen. För det kom en typ grå/svart svan eller nått.
Tyvärr hade vi ingen kamera med så det kommer lite tråkiga mobilbilder ;D


Postat av: antonia

fin blogg! :)

2010-03-14 @ 22:15:50
URL: http://antoniiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0