idag blir det skola

heiiheii

jag och miss.L gick upp vid 10 i 6. eller ja, då väckte jag henne, själv har jag inte kunnat sova inatt. miss.L somna typ direkt vi gick och la oss vid 11, men jag låg exakt likadant med huvvet från 11-1, så jag fick nackspärr och skit ont, så när det gick över så kunde jag iallafall inte sova, somnade vid 3 typ och vaknade vid 5, då spelade jag mobilspel tills jag kunde väcka miss.L.
nu står hon och plattar håret och jag gör typ ingenting. vi ska väl gå till bussen snart kanske? jag ska egentligen ta 20 över 8 bussen men måste åka samma som henne så tar 20 över 7 bussen, jobbigt eller vad? haha, och jag kommer inte våga gå ner för backen till skolan, skithalt ju ;o läääääskigt, jag vill inte ramla framför allt folk ju x)
men jag ska iallafall till skolan idag och jag ska inte gå hem, och efter skolan ska jag träffa ehmmie <3

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0