kyrkan

heiiheii

nu har jag precis gjort historia uppgifter, hihi vad duktig jag är. fast det är så jävla tråkigt, handlar om gustav vasa, som om jag bryr mig om det? det gör jag faktiskt inte, men bara därför vill jag ju inte få ig, för det är ju bara onödigt eftersom allt man behöver göra är att svara på lite frågor. Sen föresten så håller jag på att försöka sluta äta, inte helt då för man måste få i sig mat , iallafall nyttig mat, men istället för "mellis" så ska jag dricka naturdiet istället, det är inte så gott. men det är ju inte äckligt heller så det åker ner. så idag har jag bara druckit vatten & ätit en macka, sen druckit en naturdiet också. Får hoppas på att det funkar och att jag går ner i vikt.
menmen, ehmmie var tvungen att plugga lite granna så vi ska mötas vid kyrkan istället så nu kommer miss.L hit. kul att träffa henne idag för det var ju ett tag sen för hon har ju varit i sälen och åkt skidor, hihi undra om hon ramla ? ;P själv suger jag verkligen på skidor, jag kan verkligen inte. och jag vill faktiskt inte lära mig heller.
men det kommer nog bilder från kyrkan senare så hörs vi då

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0