leave me alone!

heiiheii

dom flesta söndagar är faktiskt tråkiga, allt man kan tänka på är ju att det är skola dagen efter. inte särsklit kul. fast idag har jag ju träffat ehmmie och det är ju faktiskt skojj! när jag kom hem efter att vi hade solat så städade jag mitt rum, så nu ser det snyggt ut därinne igen, eller ja... snyggt och snyggt. det är inte stökigt iallafall.
nu blire duschen och sen på men myskläder så ska man lägga sig framför tv;n och kolla harrypotter och äta vindruvor, muuuums! så jävla gott verkligen.

jag stör mig på dig, så jävla mycket! Du säger att du hatar att mig, att jag är en sån jävla dålig människa. Jaha låt mig vara det då? Men du vågar ju inte ens kolla på mig längre, när du ville säga mig nått skickade du andra personer som fick säga det åt dig? Herregud väx upp någon gång för jag orkar inte med ditt snack något mer. Ibland hatar du mig och vill aldrig mer se mig och ibland älskar du mig och saknar mig så det gör ont? Jovisst, men bestäm dig någongång. Inte för att jag faktiskt bryr mig för det gör jag inte för du betyder ingenting för mig längre. Det är bara så irriterande att du inte kan lägga ner snacket! Vad är det du tror ska hända? Att jag plötsligt blir din vän igen? Men tro mig, det kommer jag inte att bli. SÅ LÄGG NER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0