magsår

heiiheii

idag gick jag bara på första lektionen, detvillsäga historian. Som tur var hade vi inte vår vanliga lärare, fyfan hatar henne! iallafall så fick jag så ont i magen så jag kunde inte vara kvar, jag har ju typ magsår och det går fan inte att beskriva hur ont det gör, när jag får ont så känns det som om jag bara vill lägga mig ner och dö eller nått. menmen , det är ju över nu iallafall och jag tog med mig lite grejer hem som jag ska jobba med så jag slipper att hamna efter redan första dagen, det skulle ju inte vara så kul.
just ja igår, när ehmmie och jag gick hem från sandviken till mig så går vi i oskottad snö, inte efter dä senaste som föll(huh?) utan ALDRIG skottat på hela vintern, och där skulle vi gå + att ehmmie hade cykel. men jag måste väl ha tyckt att det såg mjukt och skönt ut för jag ramla ju pladask och låg där, undra om man ens såg mig i den djupa snön? haha för djupt var det och jag kom knappt upp, hihi tur att ingen såg (A
Sen efter pluggandet iallafall ska jag förmodligen träffa ehmmie, puss på henne! vet inte vad vi ska göra förutom att senare ska vi ner till kyrkan och träffa allt folk, kulkul! och hon slutar skolan om en timme så jag får se till att jobba det jag ska jobba med under den timmen så kanske hon kommer sen? eller jag vet inte, kanske möter henne ute också, eller hos henne ;P fast det blir omväg till kyrkan, hihi. lat? ja, fast inte lika mycket som förut. jag har börjat gå jättemycket faktiskt , och jag går faktiskt ner i vikt, men jag ska ner mer! hörs sen

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0