ny piercing

heiiheii

förut kom ehmmie hit, vi fixade oss lite och så, sen gick vi ner till stacken. där träffade vi mycket folk, rätt mycket iallafall. Jag flätade amandas hår och lyssnade på när ankan läste en bok om rattfylleri, nån som hade råkat döda en unge när hon körde full. uusch inte kul asså. skulle inte jag vilja vara med om, men det är lugnt, jag skulle aldrig kunna köra bil full.
sen så förut var jag på stan och då köpte jag ny piercing till örat. (tragus) en lila ring. skit snygg! fast det var jävligt svårt att få dit den för att den är så liten och det gjorde lite ont, men vill man va fin får man lida pin, ellerhur? ;P

vad tycks om piercingen?
ofixad jag vet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0