nyvaken

heii heii

igår kom ehmmie hem till mig, vi tog lite kort. Men dom kommer upp senare när jag har lagt in dom på datorn. Iallafall, pappa skjussade oss och Amanda och Eve till skranta. Så var vi på skrantagårn en stund men det var så tråkigt så jag och ehmmie gick till stan och träffade folk. Sen när vi varit där ett tag gick vi tillbaka till skranta. Så vi gick jävligt mycket igår måste jag säga =)
Sen när jag kom hem hade jag tråkigt så då ringde jag Kristoffer så pratade vi i typ en timme, och då kände jag min skit trött, men när vi la på och jag skulle sova så var jag ju typ skitpigg. Så då blev det harrypotter. Fast jag somnade under tiden ;D

hörs sen

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0