på en fest ska man dansa!

heii heii

Igår blev det lokalfest i sandviken. Jag och ehmmie gick först dit och hälsade på lite folk , men vi gick hem till Gustaf efter. Men sen gick vi tre och möte Daniel så gick vi fyra på festen. Det var kul där faktiskt, men jag tyckte att det var alldeles för lite folk som dansade. Jag menar, på en fest ska man dansa! Eller hur? Vad är meningen med att vara på fest om man inte gör det? Okej det kan vara kul att sitta ner och ta det lugnt ibland, snacka med kompisar och så. Men inte en hel kväll. Man ska dansa! Det är iallafall vad jag tycker =)
Här kommer lite bilder !





det här var då lite bilder sen innan vi gick bort till festen. Men bilder från själva festen tror jag kommer senare. Tyvärr tog inte jag några kort därinne. Men det var ju andra som gjorde, så jag kommer förmodligen lägga upp bilder sen.

pusspuss

Postat av: ............

....

2010-03-14 @ 19:41:42
URL: http://........

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0