skola

heii heii

Just nu sitter jag på en svenska lektion med My. Vi ska skriva en saga om medeltiden. Haha, jag är en riddare som heter Ludwig förstår ni. Egentligen har jag skola till sex ikväll men jag skiter i den sista lektionen så jag slutar ett istället. Och efter skolan då så ska jag upp på stan så ska jag och mamma gå ut och äta och sen gå på stan lite. Jag tänkte köpa någon ny snygg tröja till helgen. Och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi får väl se vad det blir, kanske åker till stacken lite grann.

Gjorde ju inget inlägg igår men jag måste säga att jag var på Hudfixarn och brände bort en röd prick på min näsa. Och fyfan vad ont det gjorde. Jag trodde nästan jag skulle dö. Pernilla satt ute i väntrummet sen kom jag ut dör och tjöt. Haha, menmen det var värt smärtan för nu slipper jag den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0