skolan tröttar ut mig

heii heii

nu kom jag precis hem från skolan. Fast den är inte slut är tyvärr. Har lektion vid halv fem igen, och det känns inget kul.
Haha, malin och jag tog bussen hem tillsammans förut. Och när vi skulle gå ut så var det rätt trångt mellan bussen och en snöhög. Sen skulle dörren stängas, och då går det ju först ut lite innan den åker igen. Sen sen den började åka ut så trycktes malin och jag typ ner i snöhögen, fast vi kunde ju faktiskt välja. Klämma oss i dörren eller ligga i en snöhög. Men vi valde snöhögen
Haha take a look at my paint skills ;D Men det såg faktiskt ut ungefär så


Postat av: ehmmie

du äger sönder paint ;o <3

2010-03-24 @ 22:05:35
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0