sommartid!

heii heii

Blev sommartid inatt, gött som fan ! nu är det verkligen snart sommar.

Igår var jag ute med ehmmie och Simone. Haha, vi lifta in till stan, skulle på en fest hos ehmmies kompis, men vi råka gå till fel fest så vi kom hem till någon annan. Men sen gick vi till rätt iallafall. Men vi var inte alls där länge, utan vi var ute i stan och jag tappade min självlysande tungpiercing, och ungefär så här snygg var jag när jag letade på backen ; 

 

Hahah! Soooo sexy!
Nu ska jag iallafall fortsätta rensa min garderob lite fort sen ska jag åka till min Pernilla. My princess! kärlek till henne vill jag lova!

pusspuss


Postat av: ehmmie

haha vi äger på att lifta :D <3

2010-03-28 @ 18:21:24
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0