trött

heii heii

Är så jävla trött för tillfället. Inatt så pratade jag i telefon med Kristoffer tills typ tre- halv fyra. Vet egentligen inte varför, men kul var det och vi hade kanske mycket att prata om. Sen somnade jag kanske inte förens halv fem, och gick upp halv 7, så jag fick inte allt mycket sömn inatt. Sen efter skolan så kom Kristoffer hem till mig, och då somnade vi så han missade sista bussen hem, haha. Otur eller vad? Så då typ hade vi "kuddkrig". Nej inte riktigt men nästan, kul var det iallafall. Så nu har jag precis följt honom till en annan buss, så nu ska jag väl sova. Kommer nog att somna direkt jag lägger mig i sängen skulle jag tro. Helt slut är jag, men det har jag iallafall varit en rolig dag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0