vad ska man ta sig till

Seriöst, jag har gjort allt nu. Jag har verkligen gjort allt för att få ha dig vid min sida. Men det verkar som att det spelar ingen roll vad jag gör så kommer jag aldrig att betyda så mycket för dig som jag vill betyda. Ena dagen är jag den som du verkligen vill va med, någon som du aldrig skulle vilja lämna. Någon som du ställer upp för. Men sen nästa dag så är jag någon som bara är i vägen? Vad vill du att jag ska göra för att få dig att förstå att du är den bästa som jag någonsin har träffat? Jag har ju verkligen försökt att få dig att förstå det. Vad jag än gör så är det för dig. Visst jag har försökt glömma, men det har gått så länge att jag har struntat i att ens försöka längre, för jag kommer inte att kunna göra det. Du är ju den bästa i mitt liv, du har ju alltid ställt upp. Men det känns inte så längre. Det känns som om vi bara glider isär mer och mer, även fast jag gör allt för att få stanna kvar hos dig.
Men snälla berätta, vad ska jag göra?


Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvvet

Och jag somna den natten i tron på att allt vad en del
i en kärlekshistoria
Men det visa sig dagen därpå att jag hade gjort fel
när jag gav dig en gloria



Postat av: ehmmie

jag finns alltid för dig. du kn alltid komma till mig om det är något. det vet du honey <3

2010-03-20 @ 14:50:16
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0