vårdcentralen nyss

heii heii

nu har jag precis varit på min tusende undersökning. Fick fram idag att jag har Ehlers-Danlos syndrom. Och att det var förmodligen därför jag har fel på mitt blod med. Så fick jag ny medicin utskriven. Och jag vet att jag alltid har struntat i att ta min medicin, men dom här tabletterna kommer jag att ta, för jag vill verkligen inte operera mig igen. Sen på måndag/tisdag så kommer min sjukgymnast att ringa till mig så kommer jag få börja där igen. Får hoppas att det blir bättre än förra gången. Så ska jag snart tillbaka till ortopeden också, och det har jag skräck för ;o

Menmen, nu ska jag snart tillbaka till skolan, så vi hörs senare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0