vem är du? inte den jag kände!

du vet precis vad jag tycker om dig va? för jag har sagt det, kanske inte rakt ut. men på ett ungefär iallafall. du har alltid ställt upp för mig. du var den jag kunde ringa till när som helst när allt var skit. hur mycket klockan än var eller vad du än gjorde så hade du alltid tid för mig. och vad det än handla om så kunde du alltid lyssna, förstå och stötta mig. men vad hände? jag vet att vi tappade kontakten, men vi återuppfick den igen ju? och du fanns för mig en liten stund när vi började om, men just nu känns det bara som om du vill veta varför jag är ledsen för att sen kunna skratta åt det och trycka ner mig? jag litade ju på dig! du har alltid betydit jävligt mycket för mig, och jag trodde att du alltid skulle vara just den personen för mig, att du alltid skulle vara den som jag såg upp till. men du har verkligen skjunkit i mina ögon, och jag litar mindre och mindre på dig för varje dag! vad kan jag göra? vad kan jag göra för att du ska sluta göra så här mot mig? för du gör mig så jävla ledsen hela tiden! för du vet ju att jag alltid skulle göra allt för dig och att jag alltid ska stå vid din sida? men det kommer jag inte göra så länge till om du fortsätter som du gör, för du förstör hela mig, vad har jag gjort för att förtjäna det här? jag som trodde att jag betöd lika mycket för dig som du gör för mig. men tydligen så gjorde jag inte det, jag var bara någon som du ville lura, någon som du visste litade på dig som du kunde göra besviken och ledsen så mycket som möjligt. du som alltid varit bäst? du är inte längre den jag kände, så snälla berätta. vem är du nu ?


Postat av: ehmmie

vem handlar det om loulie? :( <3

2010-03-05 @ 13:34:17
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0