så mycket att göra

Idag har jag haft så mycket att göra. Först skola, nationellt i 4 timmar. Efter det skulle jag till sjukgymnasten, men jag hade så ont i magen, så jag la mig på en soffa i skolan ett tag. Sen  hade  bregårn  och  bergslag  friluftsdag  så  jag  gick
ner  till  sjön  och  kolla  på  fotboll   och    kom    hem    lerig.
Hemma så åt jag lite fort sen var jag tvungen att sticka på möte i karlberg om mitt sommarjobb. När jag kom hem tog jag ut hunden, gick och handla sen laga jag tacos.
Sen gick jag över till emmelie en liten kortis, tog en rök och så. Es2 grillade där. Undra varför våran klass inte gör något sånt tillsammans.
Sen  nu  äntligen  kan  jag  lägga  mig  ner  i  sängen    och    ta    det   
lite    lugnt,    så    nu    blir    det  harrypotter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0